So you took a chance

Egentligen visste jag att Emil skulle åka ut. Vet vem som åker ut nästa gång oxå, men det kan jag inte säga för då funkar inte mitt system, hehe. Igår plaerades vårat bröllop, kommer bli jättefint och Britney Spears ska komma! Tillslut blir jag väl Hollywoodfru oxå. Åh, kom på en jättehäftig sak. Om man hette Wood i efternamn ska man ju lätt döpa din unge till Holly!! Jaja, medan jag väntar på Emils frieri lyssnar jag på hans Spotifylista, gillar att han har bra musiksmak så att det inte blir något bråk i framtiden, hihi. Fast egentligen har jag bara hittat typ sju låtar som är sådär jättebra, schh!! Skulle egentligen avsluta här men läste på någons Twitter att för sex år sen åkte Ola ut. Med startnummer två, plats 8 och låt? Cry me a river.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0