lycka

Sitter just nu i skolan på Öppet hus, vi ska jobba med en uppsats och så får folk komma och kolla på hur duktiga vi är! Jaja, till en helt annan sak. Har bytt bakgrundsbild på mobilen. Mamma körde nämligen Noah Byström imorse och frågade om bild och autograf till mig!! Så han pryder min mobil nu. Längtar tills jag kommer hem så jag får rama in autografen! "Noah skriver autograf på morgonbussen åt chauffören vars dotter är ett fan." står det på hans kompis facebook, över 40 personer gillar, haha. Antagligen för att det låter som att jag är 7 och inte 17.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahah, förlåt men jag trodde att de va till en liten flicka när jag läste statusen :PPP

2011-10-30 @ 12:44:41
URL: http://fanticious.blogg.se/
Postat av: "kompisen"

hahah, kul att autografen kom fram. Jag är förresten hans bror och inte hans kompis. Ironiskt nog syns det i backspegeln att jag fotograferar.

2011-10-30 @ 13:44:27



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0