She expected the world

Läxförhörsprovet gick nog ganska bra, skönt att vi har "läxförhör" tills vi säger till att det ska vara prov. När det var dags för lunch gick jag till Årsta och tandläkaren. Hade inga hål, woopwoop!! Men tandsten, hehe. Så i December ska jag tillbaka! Kom ihåg för några år sen när jag åkte till tandläkaren typ en gång i månaden, haha! Iochförsig var det ganska kul eftersom jag gillar att vara hos tandläkaren, blev lite ledsen när det var över. Dom frågade mig även om jag ville ha tandställning. Blev helt chockad, trots att det är bland det finaste som finns tackade jag nej. Måste tänka på saken, hehe.


Kommentarer
Postat av: Denisen

SV: 1. Är så otaggad bara för att jag har så mycket att stå i och allt går fel uhuuu </3

2. Hahaha har inte tänkt på det. Knas att väga sig på väggen ddaaah

3. Hhahaha du snurrar helt uppochner typ.

2011-10-28 @ 17:10:21
URL: http://sodenise.blogg.se/



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0