Music is a world

Sång hela dagen lång! På kören fick vi två nya låtar, blandannat denna och någon afrikansk. Det var somvanligt kul och på musikteorin lyssnade vi på denna hela lektionen, det satt ju inte helt fel det heller. Efter engelskan (där jag och Amanda fick som uppigift att lära oss denna låt och sjunga för klassen, haha!) var jag med Amanda på hennes fotolektion eftersom det var sångaudition klockan sex. Efter den satte vi oss i cafeterian med Yvonne och åt kebab och sen taggade vi till musiken. Jag var först i min grupp som innehöll människor som sjunger bra. Sjöng denna låt och det gick helt okej för att vara jag faktiskt. Men i Idol är ju den första sämst och den sista bäst. Jag kan bevisa det Amanda!




Föresten, om någon kommenterar kanske jag lägger upp en video när jag och Yvonne sjunger!

Kommentarer
Postat av: Anonym

klägg upp!!!!!!!!!!!!!

2011-10-05 @ 13:02:27



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0