När tystnaden skräms

Visste att det skulle löna sig att inte skaffa Spotify premuim! Igår var det exakt ett år sen dom satte tiotimmarsgränsen och femgångerlyssningen. Jag har överlevt ganska bra, trots att jag aldrig fick tillbaka låtarna eller timmarna efter en månad som många andra. Fast dom tog ju bort gränsen efter ett tag, men mina bästa låtar fick jag gå in på youtube för att lyssna på. Men igår när jag satt och sjöng med i 90talsdängor kom en låt jag inte kunde lyssna på förut. FATTA LYCKAN. Så jag ska bjuda på min fina Sweeeedenlista. Har kanske gjort det förut, men den är så bra så det gör inget. Vissa låtar är så dåliga så man spyr men i överlag äger den! Lyssna och njut genom att klicka hääääääär.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0