Let's go get away

Nu har typ halva veckan gått och italienarna spelar paintball så jag kan blogga. I onsdags kom dom ju till skolan och vi hade en guidad tur i Uppsala. På kvällen åkte några hem till Amanda och några till Roza för at ha filmkväll. Hos Amanda såg vi Rec 2 och The nightmare on Elm street. På torsdagen åkte vi tidigt till Stockholm där vi besökte Vasamuseet och Skansen. Ingen trodde på mig när jag sa att det fanns sälar där för att det skulle vara för kallt. HALLÅ, är nordpolen varmt eller? Inann vi 17-åringar åkte till Amanda och de andra gick ut  åt Sofia och Davide mat hos oss. Igår var vi först i skolan och hade fett roliga lektioner, speciellt dansen, haha! På kvällen spårade lokalfetsen som vi kämpat så sjukt mycket med att hitta. Vissa av italienarna har aldrig hört ordet respekt kan jag lova. Men det var ändå skoj!


Kommentarer
Postat av: mandso!

HAHAHAH vad götr jag!!

2012-04-17 @ 21:09:18



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0