wave your hands

Så himla sorgligt att dom har åkt!! Men i lördagskväll åt vi alla iallafall på Rozas pappas pizzeria, som ligger sju minuter från mitt hus. Det var trevligt fast jag tror inte italienarna gillade sina pizzor. På söndagen hade jag och Amanda musikalrep så dom andra var i stadsparken och hade det mysigt. När han kom hem lagade han pizza och på kvällen fick jag, Mattias, Amanda, Marko och våra italienare (inte Amandas, eller det beror på hur man ser på saken) på bio. Vi såg Hunger games och trots att vi satt på tre olika rader var det trevligt! Tidigt på måndagen åkte vi till Stockholm igen där vi gick på en liten rundtur och sen hade fri tid. Gillar att några italienare köpte en tröja med texten "I ♥ swedish girls" medan Giulio köpte en som det stod "I ♥ my swedish girlfriend" på. Supercute! När vi kom tillbaka till Uppsala åt vi kinamat med allihopa och efter det skulle vi till Rozas pappas pizzeria som numera kallades Rozas pappas bar men eftersom det var två timmar kvar åkte jag, Sofia, Mattias och Marko hem till mig och sen tog Mattias min skateboard till baren där vi mest satt och kollade på italienarna. Idag var jag och Amanda på musikalrep tills det var dags att säga hejdå. Om vi skulle tagit en tidigare buss skulle vi haft fem minuter på oss eftersom dom åkte tidigare än väntat.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0