hästväska

Var uppe med tuppen imorse! Klockan tio begav jag och mamma oss till Vaksalatorgs loppis. Kirrade en sak för fem kronor hos några svenskar som hos en utlänning inte funkade och kostade 50. Vill inte vara rasistisk men svenskarna säljer på loppisar för att bli av med saker medan invandrarna gör business. Bara allmän fakta. Hos en afrikan fanns det jättehäftiga halsband och när jag skulle prova det finaste med zebror på mamma gick det sönder. Fyfan vad jag skämdes, men han sa att det var okej. Ville så gärna köpa något av honom sen men det var bara halsbanden som var fina. Sen kollade vi på läderväskor hos en snubbe, alltså han var på en såfort man kollade på nåt och det slutade med att vi köpte två läderväskor. Min skulle kostat 275 men vi fick den för 150! Hos andra utlänningar fanns en jordglob för typ 300 och en ascool klocka för typ 800. Han med jordgloben lät som gubben i halebobreklamen, denhär asså.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0