He can't hang around

Kollar på OS avslutningen eftersom jag missade det igår. Har bara sett pingis, tennis, damfotboll, triathlon, simning och ridning och enda anledningen till att jag kollar nu är One direction. Måste bara erkänna att det mesta av den andra musiken som spelats har varit bättre än dom, men det är bara sån musik som jag ofrivilligt lyssnar på efter det spelas i rummet bredvid dagligen. Nu väntar jag på Spice girls. Vill bara säga att jäklar vad stilig Zayn var! Hatt och allt.
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nu kan du läsa ett meddelande från Johan Palm.
http://thepalmzzz.blogg.se/2012/august/surprise-d.html#comment

Hur tolkar du det som skrevs?
Skriv och förklara. :)




Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0