here comes the sun

Under våran enda lektion idag fick vi fika, träffade de nya eleverna som är mer veteraner än oss, pratade i smågrupper och fick schemat. Om man bortser från att mina musiklektioner inte ligger ute ännu, jag ska välja till tyska steg 3 och någon gång ska jag ha matte har jag bara åtta lektioner. Mellan en och tre per dag. När vi slutat blev allt ännu roligare. Jag och Amanda skrattade genom hela skolan, hälsade på massor av människor vi inte träffat på länge, fick en glimt av skolans snyggaste kille, tog bilder som gjorde att alla musikelever fick ta en omväg, åt oss tjocka, pratade viktigheter, kollade in i det föredetta gömstället som numera är ett pluggställe (älskar att teatereleverna satt där ändå, haha) och annat skoj. Så vi stannade i skolan ungefär fyra timmar efter att alla andra gått hem. Imorn börjar vi med naturkunskap!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0