i have a dream

Var inte alls säker att om jag ens hade någon lektion imorse men en och en halv timme senare än planerat gick jag upp och såg att det var fint väder. Ville gå oduschad och med tråkiga kläder till skolan men det går ju inte om solen skiner. Så jag skyndade mig jättemycket och hann i tid till min enda lektion. När jag hade slutat skulle jag och Amanda fixa studentgrejer men läraren var inte där så vi och Jasmine satt i bibblan där vi fick godis sen gick vi till ÖB. Klockan tolv kom Yvonne tillbaka så Amanda åkte hem och jag och Yvonne fixade lite med projektarbetet, sen hängde vi runt på skolan tills halv tre. Lite innan kom Denise så jag följde med dom till omklädningsrummet och tre minuter innan Amanda började igen följde jag med henne till hennes lektion. Känner mig som en sån som måste umgås med alla så dom inte ska vara ensamma. Förresten pratade en främling med mig på bussen när jag skulle till skolan. Vi hann under tre hållplatser prata om folk på boland, mitt hår och lite andra grejer. Det var trevligt, men så himla osvenskt!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0