I wake up at twilight

Hade bara naturkunskap idag. Vi labbade om svavelsyra och järn och sånt, faktiskt väldigt kul! Sen åt vi en snabb lunch innan jag och Yvonne drog iväg för att träffa en kändis. Tänker inte nämna vem eller vad vi pratade om men vi satte oss på Storken med en kaffe, en te och en chai latte och planerade ett litet event. Personen tog sen en bild av oss med mobilen, hihi! Så himla söt! Kan dock inte visa den och har ingen egen bild men Amanda tog en från naturkunskapen! Ska lova er två saker 1. Om jag skaffar en mobil som kan ha instagram ska detta inte bli en mobilblogg eller vad vi ska kalla det. Kom på en sak till när jag väntade på bussen men glömde bort det nu. Ska iallafall hålla mitt löfte!
 
Hahaha ser ut som västa tönten bredvid Malin och Matilda, och what's up med min tumme??

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0