it's always a good time

Hehe, tog bort det förra inlägget för att jag har hundra år på mig att bestämma mig! Skulle vara effektik och skriva saker i en bok från en annan bok men det blev inte av, har två halva dagar på mig så det löser sig nog. Har jättelänge tänkt på vad jag ska ha på mig på skolfotot och när jag satt och kollade på videon nedan fick jag värsta uppenbarelsen. Imorn ska jag ha en annan snygg outfit på mig, har planerat mina närmsta helger i outfitväg och det känns så jädra bra! För det betyder att jag har planer. Nu ska jag kolla på Offiside som jag såg för hundra år sen och sova, mådde inte så mycket bättre efter att choklad jag ätit. Men det hindrar mig inte, imorn ska jag ha kul även om jag skulle spy lite!!
  

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0