men precis lika dum

Dumt nog trodde jag att denna sommar skulle bli såå bra och jag skulle gå på så himla många roliga fester och träffa nya roliga människor och inte ha några bekymmer. Men vill ni veta hur många fester jag varit på i sommar? EN. Första dagen på sommarlovet, så det räknas knappt. Denhär låten beskriver hela min sommar. Videon gör dock inte det, jag har inte kysst några småpojkar i sommar. Tyck synd om mig. Dessutom har jag typ haft lika många vänner på facebook hela sommaren. NI HAR GJORT MIG SÅ BESVIKEN FOLK JAG KÄNNER OCH INTE KÄNNER MEN KANSKE VILL LÄRA KÄNNA. 
  
 
Update: Ehh, någon sa att det var en "komma ut"-låt. Menade inte så. Trodde dom menade gå ut liksom. Pinsamt.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0