med detta sagt säger jag godnatt till er

Började och skrev klart min religionsuppgift idag, älskar när det bara flyter på. Dessuotm var det en sån uppgift när bara man själv vet svaren, som om man tror på något övernaturligt eller hur jorden skapades. När kursen är slut ska vi få tillbaka dom, tycker jag var riktigt poetisk på mitt skrivsätt. Kanske visar den någon gång i framtiden, om jag inte ändrat åsikter helt om ett halvår. Har förresten lagt till First daughter och Terra nova på min egna söndagstvtablå, hehehe.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vi fick aldrig tillbaka de där djupa papperna :)

Svar: Haha va? :( Hon looovade!!
Frida

2012-08-28 @ 13:52:18
URL: http://josefinburell.blogg.se
Postat av: Anonym

eller djupa TEXTERNA om man vill kalla dem så, haha

2012-08-28 @ 13:53:01



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0