mvh emogirl94

Har den senaste tiden känns att ingen ser mig. Att folk liksom har glömt bort mig. Vad jag än gör känns det som ingen ser eller hör. Precis som alla andra behöver jag uppmärksamhet och bekräftelse, men ingen har skrattat åt det jag sagt, ingen har sagt att jag ser bra ut eller att jag har fina kläder. Antagligen är det mest för att jag knappt har träffat någon de senaste dagarna, men en av anledningarna till att jag knappt har träffat någon är för att alla har andra saker att tänka på och då känner jag mig bortglömd. Därför var det på tiden att jag bytte profilbild på facebook, för på vilket annat ställe kan man få uppmärksamhet snabbt utan att behöva träffa någon? Dom behöver inte ens säga något, allt som krävs är ett klick för att visa att dom gillar det dom ser. Vill inte att folk ska gå in och gilla bilden bara för att jag skriver detta, det vore ju bara fel slags uppmärksamhet. Vill inte ha medlidande eller nåt sånt för om två dagar kommer jag må bra igen Jag mår inte ens dåligt nu, har bara varit ensam för länge och tänker då att jag inte duger och att ingen gillar mig. 
 
Vill bara förtydliga några saker. 1. Jag vill inte att någon ska få dåligt samvete för det är inte menat till någon speciellt. 2. Jag tror inte att jag är jättesnygg och antar inte att alla kommer gilla min bild men oftast är det iallafall någon och hellre sånna händelser än att någon bjuder in en till ett evenemang i Finland. 3. Jag är inte så ensam som det låter, har haft min familj här hela tiden men jag menar allmänheten. 4. Jag behöver inte alltid bekräftelse, men ibland då och då. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0