River en vacker dröm

OJ vad jag har drömt inatt! Blandannat att vi hade någon slags project runaway tävling i skolan och man hade två minuter på sig att göra något men jag hittade inte min pappershand och papperssolfjäder men alla gick ifrån så jag gjorde aldrig nåt. Sen var det olika lekar på skolan och Denise ville ha min grannes gitarr men han öppnade dörren bakochfram och sa att hon skulle ringa om hon älskade honom annars fick hon inte låna den. Men sen lekte vi aldrig några lekar och det var jättemånga djur där som jag tydligen tagit dit, haha. Sen åkte jag till BB som låg i en gränd för att föda Håkan Hellströms barn och när tjejerna i klassen fick reda på det kom dom dit och stöttade mig, hihi.
 
weheartit.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0