sommaren 2012

Om exakt en vecka börjar skolan igen. Sommarlovet har gått alldeles för snabbt och det känns som att jag inte gjort något alls. I vanliga fall brukar jag sakna skolan i slutet av sommarlovet men nu skulle en månads extra lov inte skada. Saknar självklart mina klasskompisar och själva skolan men inte så mycket att träffa dom om en vecka, haha! Saknar inte heller stress och skolarbete. Kollade igenom bloggen för att faktiskt se vad jag har gjort under sommaren.
 
Fest hos Malin, fett me kärlek, uppcon, varit hos mormor och morfar, varit i Tobo och Björklinge, åkt till Tyskland, varit på en kyrkoinvigning, åkt eckerölinjen, varit på utebio. Även småsaker som promenerat med mamma, fikat, shoppat, skejtat, gått på bio, badat, färgat shorts och grillat har jag hunnit med. 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0