städsöndag

Vaknade runt nio idag och satte igång med städandet. Klockan tolv tog jag bussen till Gotsunda där jag inte bara matade fåglar och katter, diskade storasysters disk och sopade upp kattsand jag råkat ha ut oxå. Innan två var jag hemma igen och fortsatte städa. Runt fyra var jag helt klar. Så allt omkring mig är jätterent, tillskillnad från mig själv. Flätade håret i onsdags och har kvar samma fläta. Det betyder att jag inte har tvättat håret sen onsdags och det betyder att jag inte heller har duschat sen i onsdags. Men snart ska jag ta värsta duschen och sen sova i min nybäddade säng med nya lakan i mitt nystädade rum. Nu är dessutom ett paket påväg hem till mig, wooohooo! Ritade en bild på mig åt er.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0