ställen jag vill besöka

Irland. 
Funderar på att åka dit efter skolan och jobba som Au-pair. Eller det står mellan England och Irland just nu men i England har jag redan varit och i Irland pratar dom roligt.
1-0 till Irland.
 
Frankrike.
Vill bara bli bättre på franska sen ska jag dit och imponera på alla fransmän så dom tappar baskrarna och sätter baugetten i halsen. Typ.
 
Kalifornien. 
Skulle även vilja åka hit och vara Au-pair men har brist på körkortsvilja och har hört att man behöver det i USA. Helst vill jag åka dit för att kolla på snygga killar som surfar och lära mig surfa själv.
 
Norge, Finland, Danmark, Island.
Dom får ligga på samma för att dom är våra grannaländer och jag vet inte ens varför jag vill dit.
 
Göteborg. 
Skulle åkt dit i år men planerna ändrades och jag åkte till Berlin istället. En av anledningarna till att jag vill åka hit är för att dom pratar så jäkla sexigt men även för att det verkar vara fint och interessant. 
 
Skåne. 
Här pratar dom oxå väldigt fint och så bor Sveriges snyggaste killar här, haha! Men jag har länge velat åka till Skåne och då man kan även ta en tur till Danmark. Synd bara att jag varken känner någon i Skåne eller Göteborg där jag kan bo. (Rolig fakta: Trodde förut att malmö låg rakt under Uppsala och Göteborg på andra sidan)
 
England, Belgien, Grekland, Italien, Tyskland. 
Länder jag redan varit i men inte skulle tacka nej till att besöka igen.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0