årsresumé 2012

Började året med blåa toppar och ett glatt humör. Våren var väldigt händelserik med lite fester, italien och musikalen. Hann både åka till Italien och ha en italienare hemma hos mig ch direkt när dom åkte var det musikal i två veckor. På skolavslutningen tog jag en öl med Tina och Yvonne men som den omyndiga lilla varelsen jag var drack jag cola. Sommarlovet gick som vanligt för fort och var som vanligt under förväntan. Kul grejer som hände var Berlin, häng med världens bästa och kyrkoinvigning. Färgade topparna rosalila men blev missnöjd. När skolan sen började hade jag både blått och lila i håret och under hösten blev det bara lila och sen rosa. Höstterminen gck fort och inte mycket hann göras. Det stora som hände var mitt och Yvonnes projektarbete och min fest dagen efter. Efter den helgen kunde jag äntligen andas ut och inte tänka mer någonsin igen. Jullovet firades ute och denna gång kunde jag dricka hur mycket och hur lagligt som helst. Alla överlevde jordens undergång och under min månad som myndig har jag redan hunnit gå ut åtta gånger (om man räknar fler ställen under samma kväll) och fler ska det bli. 2013, bring it bitch. Längtar till 131313.
 

Bilder lånade från Andrea, Julia och mig själv.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0