Dagens impulsköp


Var inne på Köp, Sälj & Skänkes, Uppsala imorse och såg en digitalkamera till salu. Skrev att jag ville ha den och en timme senare stod jag på västertorg och väntade på tjejen som sålde den. Är nu 150 kronor fattigare men en kamera rikare. Har haft ungefär fem digitalkameror. Det började med en billig från Teknikmagasinet. Några år senare köpte jag utställningsexemplaret så det blev billigare än ordinarie pris. Den gick tillslut sönder så mamma gick för att laga den men istället fick jag en ny och bättre helt gratis. Även den gick sönder och då hade affären stängt, men vi gick till Elgiganten med gagantin som hade gått ut och fick en ny och bättre, helt gratis den med. När den sen gick sönder sa dom bara att den inte gick att laga och jag köpte en systemkamera (som även den gått sönder några gånger, hahaha) men har saknat att ha en liten digitalkamera som man kan ta med överallt och även filma med. Bra köp sådär en tidig lördagsmorgon!

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0