destiny brought us here

Min sånglärare var hemma så jag, Tina, Rita och Yvonne satt i källaren brevid Arnes rum med kafeteriaordningsnubben. Han berättade om att när han var ung hade han bara kul och gick inte i skolan så därför har han ingen utbildning idag. Stay in school tror jag han ville förmedla. Han har förresten festat med Chuck Norris. Lite coolt. Vi råkade dock komma lite sent till naturkunskapen men det var bara Sofia och Amanda där, haha! Till lunch blev det pannkakor. Den egentliga anledningen till varför alla kom idag. Efter vi slutat kastade jag snö på Yvonne sen åkte jag och Amanda ner på stan. Hon höll på att halka men hade tur som gick armkrok med mig, hahaha. Så kul var det. Fyndade en sjukt snygg jacka på myrornas för bara 65 kronor, woopwoop! Ni får en bild från våran religionslektion om människovärden. Spännande!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0