Julkalender #3

En bild på din bästa vän ska bilden nedan föreställa. Som ni ser är det fler än en person, men jag kan inte välja. Om jag vill ringa någon och berätta något antagligen ointressant är det Amanda som gäller. I skolan berättar vi allt från när vi drömde till när vi gick och la oss och tillsammans har vi stenkoll på skolans snygga killar. Med Frida är man alltid nostalgisk och hon har alltid funnits där, ända sen vi doppade klänningarna i bebispoolen och försökte para ihop min kanin med hennes marsvin. Desutom har vi samma namn men hon är den enda jag inte tycker det är konstigt att hon oxå heter Frida, det är som att hennes Fridanamn är ett annat Fridanamn. Denise och jag är så sjukt lika på alla sätt och vi har så himla många konstiga internskämt och traditioner så jag har tappat räkningen. Jag tror vi delar hjärna. Man kan umgås med alla samtidigt eller en i taget och jag skulle inte byta ut dom mot något. Alla mina kompisar är bäst förövrigt.
 

Kommentarer
Postat av: Denisen

Aaaw, vad gulligt! <3 Otroligt charmig bild också må jag säga! :D

Svar: Hahah tog den finaste jag hade!
Frida

2012-12-04 @ 14:28:11
URL: http://sodenise.blogg.se



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0