längesen i december

Åh vilken värd dag! Hade först psykoli när läraren läste en bok och man behövde inte lyssna. Sen var det håltimme ett tag så jag kollade på spetsshowen med dansarna och hängde med dom tills deras dans började. Då satte jag mig i biblioteket och pluggade lite innan religionen då vi bara pratade betyg och så. Efter skolan drog jag med mig Amanda till Alfvénsalen där det var lite uppträdanden. Vi sjöng först och fick kolla på alla andra härliga musikare från skolan, klagar inte direkt. Dagens roligaste: tappade en kniv där man slänger mat, några byggare härmade mitt skratt, jag sa att det vore kul om Yvonne halkade sen halknade nästan någon snubbe som gick förbi, vi pratade om One direction och Justin Bieber med musikarna. De två första fick jag värsta kicken av, fattar inte alls varför. Rolig och estetisk dag, hihi!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0