natt över sion

Hade bara en lektion idag, vi satt på en bänk utanför klassrummet och pratade lite med läraren. Älskar att alla fick plats på två bänkar, hahaha. Hela matsalen var full så vi fick sitta ute i ingången att äta. Det var jättemysigt men folk kollade lite konstigt på oss. Klockan tolv var det iallafall dags för fika med klassen! Älskar att nästan alla bidrog med något även om jag höll på att spy efter. Vi hade det iallafall jättemysigt och när skolan stängde åkte jag, Yvonne och Tina med David till Fyrishov där det var avslutning. Halva Boland är dumma i huvudet som förstörde bara för att det var obligatorisk närvaro men det var en bra föreställning! Trots att vissa förstörde vill jag ge dom ett pluspoäng, dom gjorde jättebra flygplan av programmen som flög ner hela vägen till scenen. Det jag blev mest arg över var nog att alla gick så tidigt och inte sjöng Gläns över sjö och strand, det kändes som att det bara var jag, Tina och Yvonne som gjorde det, haha. Efter att vi godjulat alla och jag fått mitt deltagarpris i dikttävlingen åkte vi + Amanda ner på stan och senare ska vi ut.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0