snökaoz

Efter all etik och skit (ville bara rimma) hade jag håltimme så jag hängde på Yvonne och Tina till stan där vi uträttade ärenden. Lite tidigare hade vi fått reda på att alla lantisbussar var inställda. Ha-ha-ha tänkte vi. När jag sen gick till bussen över station hörde jag utrop om alla tåg som var försenade och inställda. Ha-ha-ha tänkte jag. Under musikalrepet berättade dom att alla stadsbussar var inställda dom med. Ha-ha-ha tänker ni. Så jag satte på migg ryggsäcken och förberedde mig mentalt. En timme senare var jag hemma med isdroppar i luggen och ett glatt humör. Har visserligen ont i hela kroppen men det var så himla skönt att gå, helt seriöst. Bjuder på en bild ni kommer ånga att ni sett. Cirka tio meter från huset efter att ha gått från skolan ställde jag mig i en telefonkiosk för att ta en fulbild. Värt.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0