before i die: justin bieber




Bara för att självaste Justin Bieber the Beaver fyller 18 år på torsdag så handlar detta inlägg bara om honom. Kom ihåg när jag precis hade börjat lyssna på honom och jag och Matilda åt kebab bredvid Burger king och så låt det "Baby, baby, baby, oooh" från deras tv. Madde förstod inte riktigt varför jag tyckte att det var bra, det förstår nog jag inte själv heller. Ibland överdriver jag min kärlek till Justin bara för att provocera folk, men innerst inne är det nog så jag känner. När jag och Denise såg på Never say never rann det några tårar under One less lonely girl-momentet och jag skulle väl inte tacka nej till att stå där en dag. Inte heller till att sitta bredvid honom och se den filmen. Den skulle nog vara mycket bättre. Så om du, Justin Bieber, råkar läsa detta kan du ju ge mig det i din artonårspresent. MVH Frida Lindström.

Kommentarer
Postat av: Justin

ok, baby, I will be by your side at your birthday ;)

2012-02-29 @ 19:23:10



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0