before i die: my room



Har nästan hela helgen fixat med rummet och ska fortsätta idag. Jag tror jag har en lösning på mitt tvproblem men jag vet inte om det kommer att funka. På mitt tvbord ligger smutstvätt och allt är ganska mycket kaos, men jag ska göra det bästa av situationen. Som jag skrev tidigare vill jag ha ett rum som jag är nöjd med men det är svårt med det rummet har jag nu. När jag är klar vill jag att det ska vara personligt och mysigt och mina kompisar ska kunna få den känslan jag har när jag är hos dom. Oftast när dom är i mitt rum säger dom att dom aldrig sett mitt rum städat, vilket antagligen är sant. Oftast när dom kommer är det dock städat men aldrig överallt, om det är städat på golvet är det stökigt i garderoben och i bokhyllan eller tvärtom. Men jag ska försöka bättra mig och därför börjar jag nu. Idag.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0