mål: bli snygg

Gjorde både sång och gitarrläxan me trots det hade nog båda gömt det, huhu! Men som kompensation åt jag, Amanda och Sofia på MAX. Fick en Bamseskiva på köpet! När vi kom tillbaka till skolan (bussen körde förbi oss, karma antar jag) så satt vi vid datorn och jobbade flitigt! Fast först behövde jag hitta en bra stol, hehe. Vi fick sluta typ en timme tidigare och satte oss då i en annan datorsal med en flygklass. När dom flygit iväg kom resten av klassen och vi snackade mest om och med italienare tills lektionen började då vi fortsatte, haha. Efter musikaldansen fick jag och Amanda ner på stan och shoppade lite. Råkade även gå in på Cubus efter att hon gått och köpte lite saker. Detta köpte jag på apoteket:


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0