before i die: 1994


Det gick inte så bra för mig att spara bilderna jag skulle ladda upp igår och eftersom jag började med detta när jag hade min förra dator ligger dom bilderna jag sparade förut där. Så jag valde att ta en bild, nummer 1994. Trots att det inte var planerat att just denna skulle vara nummer 1994 så stämmer den in på mig. Jag har typ fem olika dagböcker som jag skrivit i när det hänt något speciellt. I den första står det att jag åt pannkakor och att jag var på NRJ in da house. Några år senare står det att någon kille i klassen har kollat på mig eller att han sa förlåt när han kastade en fotboll på mig. Men det kunde även stå att min tamagotchi hade fått barn. Lite senare fortsatte jag skriva om killar, men då var det bara en. Då skrev jag hur jag blev kär i honom och att det var en fredag jag kom på det. Senaste gången jag skrev var i somras, men det ska jag inte berätta om. Huvudsaken är att jag någon dag ska ha något att skriva om varje dag.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0