before i die: hair








Trots att jag vill ha helblont hår igen färgar jag topparna blåa för att det ser ruttet ut annars. Men idag var sista gången på ett tag. Ska ju hinna med att färga topparna rosa och lila och kanske lite blandat oxå. När jag haft alla färger man kan ha ska jag tillslut skaffa dreads. Trots att alla mina kompisar säger nej så vill jag. Det är konstigt egentligen. Oftast är det ju föräldrarna man måste övertala och kompisarna som peppar en när det gäller sånt, men i mitt fall är det tvärtom. Samtidigt som jag sakta men säkert dödar mitt hår ska jag färga utväxten hundra gånger och inte gå till frisören.


Kommentarer
Postat av: FRIDA

JAG SÄGER JA

2012-01-22 @ 20:58:24
URL: http://fridaburell.blogspot.com
Postat av: syster-dyster

Jag har lite hårfärg om du vill ha. De är två röda nyanser visserligen, men en är väldigt lila och den andra rätt rosa

2012-01-29 @ 19:43:57
URL: http://discofjolla.blogspot.com



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0