nothing but blue skies

På gitarren idag bytte jag min första sträng någonsin! Det var kul. Fast inte lika kul som att spela gitarr. Eftersom det är så himla kul ville jag spela min läxa för Amanda men så är hon hemma och Sofia hos tandläkaren, så jag väntade på Yvonne och åt sen pannkakor med henne, Rita och Malin. Efter lunchrastscafeteriahänget var det två timmars kortare samhällskunskap än vanligt. Så jag och Amanda satte oss i ett musikrum och jammade. Sen kom Sofia, Marko och Malin oxå. När samhällskunskapen nästan var slut skulle jag och Amanda handla i cafeterian och när jag skulle fråga henne vad hon hade hon bytt plats och istället råkade jag fråga en lärare, hahaha! Han skulle ha kaffe. På svenskan hittade Amanda någons nummer som hon smsade. Han hette Tim. Vi fick sluta tidigare och hade sen dans i en halvtimme.





Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0