en vanlig dag

Slog nästan sönder min dator igår, hehe. Medan dom andra pratar om att köpa nya kämpar jag med att gå igång skärmen på min laptop. Härligt. Kan ju iallafall drömma om att vi får datorer i skolan. Fast dt kommer inte hjälpa mig alls eftersom vi antaglogen inte får ta hem dom. Nu plew det swart igen så jag kan inte anwända mitt extra tangentpord. HKanske skulle gtt på guc och skaffar mig en datortecknicker. Kan inte ens stawa ju, ååh!!!Liwet är ite så härligt som det låter. Jaja, o jag nu fortfarande skriwwr kan jag säga att det har snöat, skolan pärjar imor och jag ska ner på stan ida.

Kommentarer
Postat av: Modern

Ojj, är det sååå illa???

2012-01-10 @ 20:39:42



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0