rop på bokhjälp

Lämnade in min naturkunskapsuppgift från ettan för ett tag sen. Hoppas på ett G nu! Ska ta tag i svenskauppgiften idag oxå. Måste bara komma på vilken bok jag ska läsa, måste ha läst ut den till sportlovet. Antingen Hugerspelen, En dag eller Tusen gånger starkare. Har sett En dag och Tusen gånger starkare som film och läste nästan hela Tusen gånger starkare i somras. Skulle alltså kunna göra det lätt för mig genom att läsa nån av dom två men eftersom Hungerspelen går på bio i vår skulle jag vilja ha läst den innan. Fast jag borde ta den som är lättast att skriva en bokrecension om.

Någon som vill säga vilken av dessa som är bäst? Tack på förhand!



Kommentarer
Postat av: FRIDA

EN DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! annars hungerspelen, tusen gånger starkare suger ju.

2012-01-08 @ 18:24:15
URL: http://fridaburell.blogspot.com
Postat av: syster-dyster

Hungerspelen, den fick du ju av mig!

2012-01-13 @ 15:46:45
URL: http://discofjolla.blogspot.com



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0