bröllopsdrömmar

Drömde att GUC och Boland satt ihop, och alla som gick på GUC var fett elaka och snackade skit om alla. Iallafall så var jag och Amanda med i någon slags grupp där vi typ skulle samla ihop pengar till klassen, så vi jagade runt folk på Boland och berättade vad som gällde men vi fattade aldrig om dom skulle betala eller vara med på det roliga så dom gick.

Sen drömde jag att jag skulle gifta mig. Visste inte alls om det tror jag, så jag gick ner för en trappa i helt ofixat hår eftersom jag bara hade hunnit dra på mig den superfina klänningen. Bara halva min familj var där så någon kines jag aldrig sett förut ledde ner mig för trappan. Amanda var brudtärna eftersom hon var med i gruppen så hon var den enda som visste, men hon hade sina musikalkläder på sig, haha! Kom inte ihåg att jag sa ja och sånt, och jag har ingen aning om vem mannen var. Kommer ihåg att han var ganska snygg och att jag kramade honom när jag kommit ner för trappan. Dagen efter skulle vi på smekmånad till Hawaii i en vecka men halva veckan skulle hans kompis vara med. Vaknade sen och åt frukost med mamma som läste om saker man kunde göra i Hawaii, sen vaknade jag på riktigt. Sjukt verklighetstrogen dröm, i alla fall alla tankar jag tänkte. ”Gör han det bara för att han vill ligga?” ”Vad kommer folk på facebook säga när det står att jag är gift?” ”vad ska jag säga till resten av familjen?” ”kan jag få någon bättre?” osv.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0