cornpop

I tisdags satte dom andra mig konstigt nog i ansvar för popcornen. Fast jag fattade inte att jag skulle ha koll på dom. Men när vi satt där kände jag att micron var jättevarm på sidan, och sen började det ryka därifrån. När vi då öppnade micron kom det ut massvis med rök. Vi öppnade balkongdörren och alla fönster i köket och fläktade med handdukar. Första och antagligen sista gången jag gjorde popcorn. Tycker egentligen inte ens om det, om inte typ någon köper det på bio eller har det hemma i en skål och bjuder mig. Så jag tycker väl om det men skulle aldrig få för mig att göra egna, hehe.
 
Fick inga bra bilder på det men Frida och Denise hade. Lånar dom lite!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0