det bästa som jag vet

Åkte visst till farmor och farfar igår! Stannade över natten och klockan sex imorse var det dags att stiga upp. Höll på med hået alldeles för länge imorse så jag glömde platta luggen och såg därför ut som en barnunge. Men då passade jag in med alla apsöta ungar som oxå åkte Eckerölinjen idag! Typ alla hade ljust hår, raklugg och söta runda ansikten. Dessutom verkade dom gilla mig konstigt nog. Igår sa förresten farmor att jag skulle passa som barnskötare när jag blir stor, kommer ihåg att jag faktiskt ville bli dagisfröken, haha. Jaja, var alltså skitful i ansiktet men i bak såg det tydligen jättebra ut. Hade ändå en jättebra dag med grabbarna i familjen! Köpte inget speciellt men åt mycket mat på buffén.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0