fyra månader två dagar

Idag frågade en snubbe om jag var över 18 år och så frågade han när jag fyllde år. Sa att jag fyllde år i november och då gick han. Det är en sak jag kommer sakna med att vara 17, försäljare låter mig gå. Fyra månader kvar. Ska inte skriva ett djupt inlägg om att jag snart måste följa med ut på krogen och betala räkningar, utan att ingen av killarna min årets_bästa_fest_man_är_töntig_om_man_inte_kommer_inbjudningslista har jag pratat med mig på hela sommaren. Asså, det är inte direkt så att jag har försökt prata med dom, men jag skulle inte tacka nej till iallafall en kille. 

FÖRRESTEN, påtal om fester, varför har inte någon av mina kompisar fester? Blir ju ledsen av att sitta hemma hela dagarna. Om ni bjuder mig bjuder jag er. Kommer bjuda på gratis dricka om ni är snälla.
 
                         weheartit

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0