Gud var mig nådig

Igår när vi anlände gick jag och mamma ut och plockade blåbär! Det var ganska tråkigt men blåbär är ganska gott. Nästan så att jag ska äta det till frukost imorn. Ska förresten börja på en ny diet snart, mer om det när jag börjar! Inatt har jag knappt kunnat sova, trodde hela tiden att vi hade försovit oss men jag kunde inte klättra ner för våningssängen bara för att kolla klockan. Tjugo över sex ringde det iallafall och halv nio var vi framme vid munkarnas kloster. Klockan tio började invigningen men det var värt att vara där lite tidigare. Det var verkligen en upplevelse. Jag har sjungit med i psalmer, lyssnat på predikor och kollat på när dom tände ljus och grejer. Tog även emot nattvarden! Är så himla frälst nu. När invigningen var slut åt vi äcklig mat men väldigt god fika och när regnet började falla ner åkte vi hem. 
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0