ha en bra dag!

Dagens roligaste: startade min tv tio minuter innan How I met your mother började. Det första jag ser är fem mörkhyade som rullar på marken och skriker. Vill inte vara sån men det var jätteroligt. Dessutom hette dom Brown i efternamn. 
 
Ska till Rasbo ch Alunda idag, full rulle! Har egentligen ganska bråttom eftersom jag sov så länge, Det fanns ingen frukost men Fia ville ha mat så jag somnade om med henne bredvid mig. Hon låg visserligen mest och kollade argt på mig, men efter ett tag smnade hon med. Klockan tolv kom mamma hem och då åt jag frukost ändå, fast utan något att dricka.
 
Bara för att ingen ska tro att jag är rasist lägger jag upp en fin bild från en busshållplats någonstans i Gottsunda!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0