handlade bara oversize

Hade så tråkigt att jag åkte ner på stan själv. Inne på första affären träffade jag Frida och hennes kompanjoner som skulle på bio! Tyckte att jag hörde hennes röst när jag provade kläder men var inte säker, haha. Gick runtruntrunt och hittade ingenting. Var ute efter något vitt att ha på fredag men drogs bara till svarta kläder. Trots mina svarta byxor och min svarta mössa tyckte jag att allt svart var jättesnyggt på mig. Kanke är för att det är samma färg som min själ, närå. Blev stoppad av två trevliga försäljaraktigatyper. Först miljonlotteriet, lovade att skrapa senare men gjorde mitt bästa för att undvika honom, hehe. Även en cirkussnubbe stoppade mig. Han frågade om jag ville gå på cirkus och gav mig en informationslapp. Sen sa han att jag var rolig att prata med för att jag var så glad! Köpte tillslut en vit och en svart tröja.
 
Här får ni gratisreklam grabbar! Trots att det tydligen var jättebamses cirkus och att jag inte är 18!

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0