life is your creation

Skulle egentligen ner på stan idag men det regnar inte så jag avvaktar. Istället blev jag så ivrig över att prova min nya hårfärg men vill inte ha så den kommande veckan, så ja.. Jag exprimenterade lite på min "prov"docka. Gjorde även lite kläder till den, erkänn att ni är imponderade? Visserligen måste jag klippa sönder allt om jag vill att hon ska byta kläder, men det är inte ofta jag leker med den. Aldrig om jag ska vara ärlig, den bara sitter i min bokhylla hela dagarna.
 

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Jätte fin blogg! Hur ser resten av sommaren ut för dig? :)
Läs gärna mitt åsiker&tankar inlägg som jag nyss har skrivit, håller du med mig? Har jag rätt eller fel?http://jaasses.webblogg.se/2012/july/bloggare-tror-for-mycket-om-sig-sjalva.html#comment (direkt länk)
-
Svara gärna på min blogg annars får jag ju aldrig svar på frågan :P (det med den nya blogg.se designen och så)

2012-07-14 @ 16:06:05
URL: http://jaasses.webblogg.se



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0