min ensamhet dödar mig

Regniga dagar är perfekta för shopping och städning. Men Uppsalaregnet kom försent. Visserligen var jag nere på stan med mamma tidigare idag men jag köpte inget, och nu tvättar jag kläder, vilket är typ som att städa. Jag är så dålig på att tvätta, eller alltså jag är skitbra på att tvätta när jag väl gör det. Hatar när andra tvättar mina kläder så jag lägger dom oftast inte i tvättunnan och när jag väl har tvättid brukar andra i familjen ta dom så när jag faktiskt ska tvätta ifred är det typ halva garderoben som behöver tvättas. Men när jag väl gör det gör jag det jävligt bra. Har även översatt Britney Spears låtar och råkade även klä mig som henne. Inte när jag gick på stan men här hemma, hehe.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0