petrol dip dye shorts

Gick upp klockan sju för att tvätta mina shorts, så nu är dom helt klara! Har inte kommit fram till om dom är snygga eller inte än. Lite innan nio började jag köa för Justin Biebers biljetter med mammas kreditkort i handen, dessvärre fick jag inga. Men det känns ändå inte som att hoppet är ute. Här är iallafall resultatet på shortsen, jag har tvättat dom tre gånger så dom är lite stela, hehe. Färgade även ett vitt linne i brist på rolighet men det blev skitfult. Vad tycker ni?
 

Kommentarer
Postat av: amanda

hiss!!!!!!!!!!!

Svar: Tack mandis!!
Frida

2012-07-06 @ 12:41:33
Postat av: Denisen

Jag hissar också!! Feting snyggt

Svar: heheh tack, bra att ni tycker det!!
Frida

2012-07-06 @ 14:50:48
URL: http://sodenise.blogg.se



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0