since you came along

Vaknade imorse och insåg att jag behövde en tvättkorg. Så när mamma slutade tog vi med oss storasyster och åkte till IKEA. Ville ha en för 149 riksdaler men sen fick dom mig att välja en källsorteringsgrej för 39. Helt okej ändå. Den passar visserligen perfekt eftersom det är tre påsar och jag sorterar min tvätt hela tiden. Egentligen i fyra grupper men det kan jag fixa i tvättstugan. Mina två syskon sorterar däremot bara i färg och vitt och bryr sig knappt om det är halvmaskin. Helt crazy. Ikväll blir det kräftskiva, längar inte eftersom jag är rädd för kräftor. Kommer ihåg när jag var liten och storebror jagade mig runt i huset med en kräfta. Dessutom blir det ingen rabarberpaj till efterrätt.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0