there’s no end in sight

Dagens planer har ändrats hela tiden. Först skulle jag till Anna i Stockholm, men hon blev sjuk så mamma och jag skulle åka och bada, men sen ville hon till Västerås eller Stockholm men istället för det bokade vi en resa till Berlin nästa vecka och så tog jag mig pick och pack till Fyrishov där jag träffade Amanda och G! Bara efter några minuter bestämmde vi oss för att åka rutschkanan! Tack vare min bandlösa bikini flashade jag brösten lite, och om det inte skulle räcka landade jag på knäna och slog i så hårt att jag knappt kunde gå och därmed inte heller bada. Så jag satt mest och kollade på när dom badade, men mot slutet följde jag med dom i bubbelpoolen. Varje gång jag är där skadar jag mig eller blir flörtad av nått äckel. Fast jag skadar mig hellre hundra gånger om än blir förföljd av sliskiga internationella snubbar igen.
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0