there is nobody else

Fy vilken dag! Vaknade klockan tio och trodde att det var onsdag. När jag insåg att jag hade börjat en timme tidigare sprang jag upp och åkte med halvbussen till skolan. Kom lagom till slutet av historialektionen där jag åt kakor och fanta till frukost. Precis efter det var det lunch. Jag fick skynda mig till matten för att skriva IG-kontrakt som jag egentligen skulle gjort imorse för att sen springa till ensemblen där ingen var. Så jag satte mig och väntade på tyskan. I början var jag ensam på lektionen men efter ett tag kom Anna och då hade vi frågesport. Eftersom vi slutade lite tidigare tänkte jag köpa något att äta men cafetarian stängde precis. Så nu väntar jag på Amanda som slutar runt fyra. Utsvulten och äcklig.

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0