when you get the chance

När jag var hos mormor och morfar invigde jag aldrig min bikini. Så jag tackar ja till alla som vill bada med mig (skojade, har värsta kraven på vem jag delar vatten med). Idag bokade mamma en resa till Helsingfors imorn. Ser verkligen fram emot morgondagen! Sen avbokade vi den. Men jag ska träffa Densapensa då! Nu ska jag tagga Allsång med Sveriges sexigaste man. Eller asså han är inte här, men han ska vara med på TV. Vill förresten åka dit 10, 17 eller 31 Juli, men inte ensam! Tackar ja till alla som vill åka med mig (skojade igen, helst någon som inte kommer ta Mumma ifrån mig men som fortfarande tycker han är så snygg att dom vill smaka på honom). Hoppas någon uppfyller mina krav!
 

Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0