om du var här

Hade tydligen både gitarr och sångläxa under Italien men hade helt glömt det! Men det gjorde inget. Eftersom det somsagt var halvstudiedag hade jag bara dom lektionerna och en timmes lång samhällskunskap då vi skrev en uppsats eller nåt. Efter det hade vi Italiemöte i konferansrummet, serious bussines! Vi kom fram till ganska mycket tycker jag, och trots att jag fortfarande är förvirrad blir det nog bra. På mode och design fick jag och Amanda ingen hjälp (jag fick prova en klänning dansarna skulle ha på discot, hur hjälper det mig?) om musikalkläderna så vi gick och dansade musikaldansarna istället! Det gick nästan bra trots att jag och Amanda missat och kommer missa så mycket.


Kommentarer



Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Hemligt meddelande som bara jag ser!

Har du oxå en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0